Kursy
- start
- Kursy
Poznaj moje kursy online.
Każdy kurs to mój autorski program oparty na praktyce.
Daję prawdziwą, żywą wiedzę prosto z doświadczenia pracy w Kancelariach.
Wystarczy:
1. Wziąć
2. Użyć
3. Działa
Co zyskasz?
Dowiesz się/Poznasz/Przypomnisz sobie/Uświadomisz sobie/Zaskoczysz się, jak wiele skutecznych narzędzi Word wybrałam z całego pakietu, aby mnie wspierały w mojej codziennej pracy z dokumentami. Teraz ja mogę wspierać Ciebie przy tworzeniu czy edytowaniu różnych typów dokumentów.
Na bazie własnych doświadczeń oraz na podstawie otrzymywanych pytań o pomoc z edycją dokumentów w czasie mojej pracy trenerskiej, przygotowałam dedykowany program dla prawników i zespołów wsparcia asystenckiego, z zakresu Worda kancelaryjnego i umiejętności niezbędnych do skutecznego przygotowywania profesjonalnej dokumentacji.
W programie znalazły się wszystkie wymagane w biznesie aspekty i omawiane będą takie elementy jak efektywna automatyzacja dla lepszego zarządzania czasem pracy edycyjnej. Dawka praktycznych ćwiczeń i sprytnych rozwiązań sprawi, że błyskawicznie wdrożysz nowe umiejętności w swoją pracę edycyjną. Dzięki programowi szkoleń:
- poznasz narzędzia ułatwiające tworzenie i edycję dokumentów,
- zdobędziesz gotową do natychmiastowego wykorzystania praktyczną wiedzę narzędziową wprost z praktyki, która pozwala na pozytywne zmiany,
- poznasz nowe metody pracy gwarantujące lepsze działanie,
- poprawisz jakość pracy eliminując niedobre nawyki i niedoskonałości,
co sprawi, że będziesz…
Zamiast pracować ciężko, będziesz pracować lekko.
#WordSmartNotHard
TOP10 najważniejszych narzędzi w kancelarii i każdym biurze
Ekspertka-Praktyk & Mistrzyni Worda kancelaryjnego radzi!
Solidne informacje sprawdzone w biznesie, potrzebne dla jakości niezbędnej dla firmy, ale także wspierające Ciebie.
Obejrzyj TOP=pigułkę wiedzy + pobierz moje autorskie instrukcje i wprowadź w życie i miej łatwiej!
#1 to STYLE. Wykorzystaj mój gotowy szablon z paragrafami w swojej pracy. Nie pilnuj numeracji – jest automatyczna:)
#2 Pasek Szybkiego Dostępu. Co zyskujesz? – Nie szukasz potrzebnych ikonek. Polecam Ci swoje najpotrzebniejsze w pracy!
#3 Błyskawicznie wstawiasz znak paragrafu: § – Nie szukasz! Zawsze masz pod ręką.
#4 Schowek. Mega pomocny w dniu podpisywania dokumentacji i nie tylko.
#5 Widok w dokumencie. Jak widzieć dwa dokumenty obok siebie i przewijać synchronicznie.
#6 Sierotki typograficzne. Jak automatycznie (1 klik) przenieść wiszące spójniki i łączniki do nowej linijki.
#7 Bez tego promotor odrzuci Ci pracę! Ustaw paramenty akapitu dla tytułów rozdziałów/ nagłówków, załączników. Zmieniaj rozmiar czcionki jednym BUM!
#8. Rewelacyjny skrót do pracy z odwołaniami (cross reference) i spisem treści (TOC).
#9 Banalny Malarz formatów, ale jakże potrzebny. Partnerzy go lubią i stosują. Czy na pewno go znasz? Poznaj!
#10. Ekstra sposób na zmianę nazwy plików w folderach.
Twoja inwestycja: 52 zł
Podaruj sobie 10 narzędzi
w cenie 2 kaw
mikroKurs Word - Zaświadczenia dla ORA/OIRP z doskonalenia zawodowego
Zastosuj, gdy masz wysyłkę dokumentów do wielu odbiorców.
Zyskaj czas, bo za jednym razem tworzysz serię, a jej wykonanie trwa krócej niż kopiowanie dokumentu z dokumentu.
Obejrzyj i wykorzystaj to narzędzie korespondencja seryjna w biznesowych typach dokumentów i zyskaj czas!
Przygotujemy wspólnie (od 1 do ostatniego kroku) zaświadczenia dla prawnika, który był obecny na wewnętrznych wydarzeniach w swojej organizacji.
Przygotujemy wspólnie (od 1 do ostatniego kroku) zaświadczenia dla Twoich Klientów, którzy byli obecni na szkoleniach w Twojej firmie. Moduł rozszerzony względem części 1.
Przygotujemy wspólnie etykiety/naklejki na koperty do wysyłki oryginałów zawiadomień do Klientów.
Sposób na wydzielenie stron z jednego dokumentu do oddzielnych plików.
Twoja inwestycja: 99 zł
Podaruj sobie
super narzędzie
Ekspertka-Praktyk & Mistrzyni Worda kancelaryjnego radzi!
Solidne informacje sprawdzone w biznesie, potrzebne dla jakości niezbędnej dla firmy, ale także wspierające Ciebie.
Obejrzyj TOP=pigułkę wiedzy + pobierz moje autorskie instrukcje i wprowadź w życie i miej łatwiej!
#1 to STYLE. Wykorzystaj mój gotowy szablon z paragrafami w swojej pracy. Nie pilnuj numeracji – jest automatyczna:)
#2 Pasek Szybkiego Dostępu. Co zyskujesz? – Nie szukasz potrzebnych ikonek. Polecam Ci swoje najpotrzebniejsze w pracy!
#3 Błyskawicznie wstawiasz znak paragrafu: § – Nie szukasz! Zawsze masz pod ręką.
#4 Schowek. Mega pomocny w dniu podpisywania dokumentacji i nie tylko.
#5 Widok w dokumencie. Jak widzieć dwa dokumenty obok siebie i przewijać synchronicznie.
#6 Sierotki typograficzne. Jak automatycznie (1 klik) przenieść wiszące spójniki i łączniki do nowej linijki.
#7 Bez tego promotor odrzuci Ci pracę! Ustaw paramenty akapitu dla tytułów rozdziałów/ nagłówków, załączników. Zmieniaj rozmiar czcionki jednym BUM!
#8. Rewelacyjny skrót do pracy z odwołaniami (cross reference) i spisem treści (TOC).
#9 Banalny Malarz formatów, ale jakże potrzebny. Partnerzy go lubią i stosują. Czy na pewno go znasz? Poznaj!
#10. Ekstra sposób na zmianę nazwy plików w folderach.
mikroKurs Word - Zaświadczenia dla ORA/OIRP z doskonalenia zawodowego
Zastosuj, gdy masz wysyłkę dokumentów do wielu odbiorców.
Zyskaj czas, bo za jednym razem tworzysz serię, a jej wykonanie trwa krócej niż kopiowanie dokumentu z dokumentu.
Obejrzyj i wykorzystaj to narzędzie korespondencja seryjna w biznesowych typach dokumentów i zyskaj czas!
Przygotujemy wspólnie (od 1 do ostatniego kroku) zaświadczenia dla prawnika, który był obecny na wewnętrznych wydarzeniach w swojej organizacji.
Przygotujemy wspólnie (od 1 do ostatniego kroku) zaświadczenia dla Twoich Klientów, którzy byli obecni na szkoleniach w Twojej firmie. Moduł rozszerzony względem części 1.
Przygotujemy wspólnie etykiety/naklejki na koperty do wysyłki oryginałów zawiadomień do Klientów.
Sposób na wydzielenie stron z jednego dokumentu do oddzielnych plików.
Twoja inwestycja: 59 zł
Podaruj sobie 10 narzędzi
w cenie 2 kaw
Konsultacje Biznesowe Word
To wspaniała możliwością uzyskania szybkiej pomocy bez potrzeby wychodzenia z domu lub biura.